tiistai 10. heinäkuuta 2012

Hiskin suuri muutto

Moi, minä Hiski olen tänään muuttanut. Kerronpa tässä nyt lyhyesti, mihin muutin.Nimittäin sillä aiemmin mainitulla yökylä reissulla meille ostettiin kiipeilypuu.Siinä oli 3 hieman ylempänä olevaa tasoa, ja 1 lattiassa kiinni oleva, sekä 1 pesä.Muutin näet sinne pesään. Ja uskaltaisiko tunnustaa että en minä  itse mennyt pesään, vaan Pikkuisäntä kantoi minut.Sitten Pikkuisäntä toi minulle samalla reissulla ostetun kissanminttuhiiren. Leikin hetken aikaa hiirellä. Mutta yhtäkkiä kouraisin Pikkuisäntää tassulla poskeen,ja hän lähti heti hakemaan lisää leluja minulle. Jatkan tarinoitani joskus, heippa!

2 kommenttia:

  1. Jokaisella kissalla pitäisi olla (ja varmaan niillä onkin ) oma pikku renki, jota passuuttaa.

    VastaaPoista
  2. Taitaa niillä olla. Vastineeks sitten irtoaa aavistus kehruuta. Harmi kun Juutas on kolli, sillä naaraana se voisi kantaa nimeä Jenny.

    VastaaPoista