lauantai 8. joulukuuta 2012

Pelataanko Twisteriä?

Tässä kuvassa minä olen spinnerin kimpussa.
Hei, eikös se emäntä eilen tänne jotain kirjoitellutkin? Tänään aamulla Pikkuemäntä pelasi Twisteriä. Se on sellainen peli, jossa on sellainen matto, ja matossa on väripilkkuja. Matto oli muovia. Sitten siinä on spinneri jolla minä enemmän leikin. Opin jopa pyörittämään spinneriä. Juutaskin haettiin katsomaan, mutta ei hän siitä kovin piitannut. Kyllä hänkin hieman leikki, mutta ei kauan. Asiasta toiseen, se matto rapisi kivasti. Mutta en minä sillä kovin kauan leikkinyt. Sitten emäntä käski Pikkuemännän panna Twisterin pois, ja siihen päättyi minun leikkini. Heippa!

1 kommentti:

  1. Aika haastavaa varmaan sulle, kun raajat eivät ole kovin pitkät. Toisaalta notkeutta löytyy varmaan PALJON enemmän kuin esim. minulta :)

    VastaaPoista